Multilease dienstverlening

Tijdelijke aanpassingen i.v.m. coronavirus

Vanwege het coronavirus hebben wij een aantal tijdelijke aanpassingen in onze dienstverlening doorgevoerd met oog op de gezondheid van onze klanten, leaserijders, leveranciers en medewerkers.

Update: 29 september 2020

Wij volgen de richtlijnen van de overheid, zoals deze ook weer in de persconferentie van 28 september 2020 zijn aangekondigd. Zowel wijzelf als de bedrijven waarmee wij samenwerken hebben aanpassingen gedaan om te kunnen werken volgens de richtlijnen van het de overheid. Het grootste deel van onze medewerkers werkt vanuit huis, maar wij zijn bereikbaar zoals u normaal gesproken gewend bent.

Leidend blijven de richtlijnen van het de overheid. Daarnaast houden we rekening met jouw vertrouwen in het veilig kunnen laten afleveren van een nieuwe auto, uitvoeren van schadeherstel, onderhoud, bandenwissel of de inname van de leaseauto aan het einde van het contract. Zie je het nog niet zitten om hiervoor de deur uit te gaan, of vertrouw je de naleving van de veiligheidseisen van bijvoorbeeld een garage of schadehersteller niet? Geen probleem. Neem contact met ons op en we komen er samen uit.

Heb je vragen over onze dienstverlening, over het wagenpark of over jouw leaseauto? Stel deze dan aan ons door het contactformulier in te vullen of neem contact op met jouw accountmanager. Wij komen er zo snel mogelijk op terug.

Inlevering van de leaseauto aan het einde van het leasecontract - mogelijk, bij voorkeur met afspraak bij een Europcar vestiging

Het inleveren van een leaseauto aan het einde van het leasecontract is mogelijk! Multilease heeft op dit moment de voorkeur voor het inleveren van auto's bij een Europcar vestiging. Het maken van een afspraak voor het inleveren van jouw leaseauto kan hier: maken van een inleverafspraak. Alleen met een afspraak neemt Multilease auto's in bij vestigingen van Europcar. Een andere mogelijkheid is om de auto achter te laten bij de dealer die jouw nieuwe leaseauto levert.

Inleverafspraak maken

Onderhoud en schadeherstel mogelijk

Heeft jouw auto onderhoud nodig? Maak hiervoor een afspraak bij de merkdealer bij jou in de buurt. Heb je schade, meld je bij ons en plan vervolgens een afspraak in om de schade te laten herstellen.

Neem voor vragen over schade en onderhoud bij voorkeur per e-mail contact met ons op via schade@multilease.nl en onderhoud@multilease.nl, of telefonisch via 088 - 088 0570.

APK - wettelijk verplicht

Heb je bericht gehad dat jouw leaseauto APK gekeurd moet worden in deze periode? De APK is een wettelijke vereiste, ook in deze tijd. De auto dient dan ook voor de keuring aangeboden te worden bij de dealer. Wij adviseren je graag waar je in deze periode terecht kunt voor het laten uitvoeren van de APK. Neem hiervoor contact op met onze afdeling Onderhoud, per e-mail te bereiken: onderhoud@multilease.nl

Bandenwissel - plan deze in en houd rekening met de richtlijnen

Normaal gesproken ontvangen onze leaserijders in maart een bericht met het verzoek een afspraak in te plannen voor de bandenwissel. Dit vonden wij toen een mindere prioriteit. We hebben geadviseerd om de bandenwissel op een later moment in te plannen. De wissel kun je nu inplannen bij de leverancier waar de banden liggen opgeslagen. Neem hierbij de richtlijnen van dit bedrijf en het RIVM/ de overheid in acht. Zijn de banden aan vervanging toe omdat de minimale profieldiepte is bereikt, neem dan contact met onze afdeling Onderhoud op.

Meer informatie over de bandenwissel is hier te vinden:

Informatie over de bandenwissel

Naleving maatregelen door partners Multilease

Onze partners hebben inmiddels maatregelen kunnen treffen om de dienstverlening volgens alle richtlijnen te kunnen uitvoeren. Zie er zelf ter plaatste op toe dat dit wordt nageleefd. Heb je hier twijfels over? Neem contact met ons op!